FAQ rejestracja

Jak zarejestrować się na konferencję?

  1. Aby dokonać rejestracji, należy kliknąć w jedno z:
    • Zakładkę „REJESTRACJA” na górze strony (patrz czerwona strzałka na obrazku)
    • Koszyk w prawym górnym rogu (patrz czerwona strzałka na obrazku)
    • Zjedź niżej i kliknij w pole „KUP BILET” (patrz czerwona strzałka na obrazku)
  1. Pojawiają się formy uczestnictwa do wyboru. Wybierz pakiet i kliknij w granatowe pole „ZAMAWIAM” po prawej.
  1. Z prawej strony ekranu wysuwa się Twój koszyk:
  1. Kliknij w granatowe pole „Zamówienie <cena>”
  2. Pojawi się strona „Zamówienie” wraz z formularzem, który należy wypełnić. Formularz ma 3 obszary informacji: Dane osobowe, Pozostałe oraz Faktura. Wszystkie 3 obszary należy wypełnić.
  3. Po wypełnieniu zaznacz zgody umieszczone pod obszarem „Faktura”
  1. Po prawej ujrzysz pole „TWOJE ZAMÓWIENIE”, a w nim opcje zapłaty. Wybierz jedną.
  2. Pamiętaj o zaznaczeniu akceptacji regulaminu!
  3. Kliknij czerwony przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ” i gotowe!
  1. Mail z potwierdzeniem przyjdzie do Ciebie automatycznie, po kilku sekundach od rejestracji.

Jak zarejestrować kilka osób?

Zarejestrować kilka osób można na dwa sposoby:

  1. Każda osoba dokonuje własnej rejestracji – opcja rekomendowana.
  2. Podczas wyboru formy uczestnictwa kliknij wybrany pakiet (patrz podpunkt 2 wyżej), następnie po pojawieniu się zawartości koszyka (patrz podpunkt 3 wyżej) kliknij + tyle razy, dla ilu osób chcesz zakupić bilet. Następnie podążaj za krokami opisanymi wyżej. Po zakupie na maila przyjdzie zbiorcze zamówienie dla wszystkich osób/ faktura jedna dla wszystkich, ale zarejestrowana w systemie będzie tylko jedna osoba. Kada z osób musi dokonać swojej rejestracji, a następnie należy przesłać maila z nazwiskami uczestników już opłaconych oraz z ich numerami zamówień na natalia.rudyk@fumed.pl, abyśmy mogli odnotować w systemie, ze zamówienie jest już opłacone – opcja nierekomendowana, ale możliwa

Jak zapisać się na warsztaty?

Na stronie medsim.fumed.pl w zakładce „REJESTRACJA” pojawi się podstrona „WARSZTATY – ZAPISY”. Należy na nią wejść i zapisać się na warsztaty według wskazówek.

UWAGA! Wybór warsztatów podczas rejestracji (patrz podpunkt 5 Jak się zarejestrować?, obszar POZOSTAŁE) nie zapisuje na warsztaty. Jest on jedynie informacją dla Organizatora o zainteresowaniach uczestników. Po rejestracji musisz zapisać się w podstronie „WARSZTATY – ZAPISY”.

Jak zdobyć fakturę?

Podczas rejestracji, należy wypełnić obszar „FAKTURA”. Na pierwsze pytanie „Czy chcesz fakturę?” należy odpowiedzieć „Tak”, a anastępnie uzupełnić potrzebne dane.

Nabywca – należy wpisać instytucję/firmę/uczelnię, która deleguje Cię na konferencję.

NIP – to 10-cyfrowy numer, który służy do identyfikacji podatkowej. Jeśli nie znasz NIPU swojej instytucji, sprawdź na stronie internetowej swojej instytucji.

Miasto, kod pocztowy, ulica – adres instytucji/firmy/uczelni.

Po wypełnieniu wszystkich danych należy kontynuować rejestrację zgodnie z opisem wyżej „Jak się zarejestrować”.

Faktura przyjdzie automatycznie, jako załącznik do maila potwierdzającego rejestrację.

Jak zdobyć fakturę proforma?

Aby otrzymać fakturę proforma należy wypełnić cały obszar „FAKTURA” podczas rejestracji (aby sprawdzić jak, sprawdź odpowiedź na pytanie powyżej „Jak zdobyć fakturę?”).

Następnie na końcu, na pytanie „Czy chcesz fakturę proforma?” należy odpowiedzieć „Tak”. I gotowe!

Po wypełnieniu wszystkich danych należy kontynuować rejestrację zgodnie z opisem wyżej „Jak się zarejestrować”.

Faktura proforma przyjdzie automatycznie, jako załącznik do maila potwierdzającego rejestrację.

UWAGA! Jeśli na pytanie „Czy chcesz fakturę?” odpowiesz „Nie” lub nie udzielisz odpowiedzi na pozsotałe pytania z tego obszaru, faktura proforma nie wygeneruje się lub wygeneruje się źle.

Chcę zlecić zapłatę jednostce mnie delegującej. Jak?

W tym celu w trakcie dokonywania rejestracji należy:

  1. Wypełnić ostatni obszar rejestracji „FAKTURY” i odpowiedzieć na wszytskie zawarte tam pytania. Aby dowiedzieć się jak sprawdź: Jak zdobyć fakturę? Oraz Jak zdobyć fakturę proforma?
  2. Wybrać sposób płatności „Przelew bankowy”
  1. Zaakceptować regulamin oraz kliknąć czerwone pole „KUPUJĘ I PŁACĘ”
  2. Pobrać fakturę proforma, która właśnie przyszła na twojego maila.
  3. Przekazać fakturę proforma jednostce płacącej, a oni zajmą się resztą.

Nie dostałam/em maila po rejestracji. Co teraz?

Sprawdź w spamie. Maile z potwierdzeniami generują się automatycznie i muszą prędzej, czy później pojawić się na twojej skrzynce mailowej.

Jeśli mail nie dojdzie w ciągu 24h, znaczy to, że źle wpisałeś/aś maila w formularzu. W tym wypadku zgłoś się mailowo na natalia.rudyk@fumed.pl 

Accordion HeadingDostałam/em maila, ale nie ma w nim faktury/faktury proforma. Co teraz?

Sprawdź dobrze załączniki – faktura oraz faktura proforma generowane są automatycznie oraz przesyłane są automatycznie razem z mailem potwierdzającym rejestrację.

Jeśli faktycznie nie ma faktury, zgłoś to mailowo na natalia.rudyk@fumed.pl